Please, I love u

Jag har tänkt på det här länge och nu såg jag att Molly hade gjort ett sådant inlägg och jag var bara tvungen att göra ett likadant. {hoppas det är ok]

Iallafall har hon gått igenom sitt bildarkiv och gjorde ett 'Då & Nu' inlägg på sin blogg och min härmapa i mig fick mig att dyka in i mitt arkiv också.
Jag är riktigt glad över att jag sparar så gott som alla mina webcam bilder, även om det inte alltid ser allt för bra ut. haha.
Oftast sitter jag och gör någon min, för jag är trots allt ganska skygg för kameran trots att jag slänger upp någon bild här och där.

Tänkte visa er en bild från början av 2011, närmare bestämt 12 februari 2011 och en från idag.



försöker sitta i samma vinkel.

Ser ni någon skillnad? Det gör jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback