M.. m.. move it!

Det har inte varit en bra dag. Vaknade alldeles för trött (men det var det absolut värt!) och sedan var det mitt egna humör som ställde till det.
Men ja, jag sa det jag skulle och det känns skönt att få det sagt.



Mina nya fina, höga, vackra, sköna, liiiite för små skor kom på posten förra veckan.
Kan ni förstå att jag är lycklig?
In i frysen med dem bara så sitter de nog perfekt snart nog! Great!

De påminner om marble skorna de sålde på nelly, och vad jag har förstått var de skorna också sköna att svassa runt i? Nåväl, hoppas och tror att dessa kommer bli ett säkert val i min skosamling.

Godnatt mina kära, imorgon är en ny dag.

Kommentarer
Zarah-Lou

Riktigt jävla skitsnygga faktiskt! :D

Själv köpte jag ett par Jeffrey Campbell för ett tag sedan, som är för små.. testade frysen och påsar med vatten, men det får bli skomakaren, tyvärr! =S

Jävligt synd när man pungade ut så mycket, och eftersom de inte finns i sverige så hade jag bara förlorat ännu mer på att skicka tillbaka dem till US. Buhu!

2012-01-10 | 14:53:06
http://blogg.zarah-lou.se/
Maria Sj

Skorna i frysen? Vad händer med dom då... borde inte fötterna va i frysen istället så dom blir mindre? ;)

2012-01-13 | 20:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback