Not a fool

Godnatt!

Haft en störtskön helg och vecka.

Blev bjuden på fest av några festsugna grabbar som var här, men tackade nej. Dock ledde det till sjukt underhållande samtal som jag kommer skratta åt länge.
Felsägningar av mina närmsta har även fått mig att dra på smilbanden och några turer i backen blev det. Underbart.

Nu i helgen har jag unnat mig själv en massa sömn vilket min kropp har uppskattat.

Ikväll efter jobbet var det quiz-afton på 'Grizzly bar och grill' vilket var en rolig avslutning på dagen. Vi var absolut inte några av de bästa då det handlade till största del om geografi, haha! Bara tanken på mig och geografi är skrattretande!
Nej, ge mig frågor om skipass och jag kan få en fullpott allt utöver det ligger som i ett grummligt vattenglas.

Snabba fakta för här har ni en tjej som gäspar något så fruktansvärt!
Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback