Orättvist

Jag är ju en sådan person som vill ha sådant som andra rekomenderar. Ja, jag är väldigt lättpåverkad. Faller gärna för grupptryck men endast när det gäller bra ting. T.ex kläder och prylar. (Men det betyder såklart inte att jag skaffar allt som alla rekomenderar.. men mycket)

Nu tycker jag att det är riktigt orättvist att man har olika appar till olika telefoner. T.ex så skulle jag också vilja ha blogg.se's app så att jag kan blogga från mobilen på ett enklare sätt.
En annan app som jag skulle vilja ha är instagram.
Men som sagt, man kan inte få allt som andra har.
Och jag får nöja mig med det som min telefon faktiskt har, ska testa lite olika appar och se vad jag kan använda som påminner om den appen.

Jag vet att jag är tråkig på uppdateringsfronten men jag har tusen saker i skallen just nu.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback