Ro

Som jag skrev tidigare så sover jag inte bra för tillfället. Känns som energin går på sparlåga så därför har jag valt att spendera helgen hemma hos mami.
Min älskade mami.
Jag är inte så trevlig om dagarna heller, för jag försöker samla energi men mina drömmar tar slut på energin direkt. Vet inte vad jag ska göra?

Kan vara lite oro för festen, den börjar ju närma sig.
Endast två veckor kvar nu.
SPÄNNANDE!
Men jag har redan kommit en bit på väg både i planering och utförande.
(Ni får se vad jag menar sedan)

Stressen över utlandsresan har ju lagt sig, för nu är resan bokad. Jag har något att se fram emot.
Så nu är det bara att fokusera på festen, när den är över så kan jag andas ordentligt och förhoppningsvist acceptera att jag har blivit 25.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback