She´s moving like..

Hej hopp hallå, vad står på. oj oj sjörövarfabbe...

Ja som ni förstår så har det varit ännu en ute-måndag men inte en vanlig måndag. Nej idag var det ingen måndaxklubb nere i byn. Ikväll var det Vemdalsskalets högfjällshotell som stod för underhållningen.
Det är nämligen 'Student ski week' i området och då är det party hela veckan lång! (Nu ljög jag kanske? ski week slutar på torsdag, men då sätter vanliga helgen igång?Eller? Hoppas det..)
I alla fall:

Idag har jag varit ledig vilket behövdes så jag startade dagen med ca 4 avsnitt av 'The vampire diaries'. OOh! börjar närma mig slutet på andra säsongen så det är riktigt spännande!
Efter det fick det bli en lååång promenad i kylan, men tillslut blev det så kallt om rumpan så jag var tvungen att jogga till ica och värma mig där innan jag kom hem.

När det närmade sig tolvslaget for vi upp mot skalet och det började rycka i benen redan ute på parkeringen. NICE! Om man inte tränar i vanliga fall, så gör man det iallafall på dansgolvet.

Riktigt nöjd både över kvällen och att det var jag som körde. Men mindre nöjd över att jag headbanga. Det kommer kännas imorgon.


Good night, cutie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback