There is..

There are.


Dagen sprang förbi och jag lever.. jag har dock plågats av en redig huvudvärk den sista timmen på jobbet. Ett tag trodde jag att jag skulle tuppa av 'Jaha, andra januari och jag kommer dö..' men riktigt så allvarligt blev det inte som tur är.
Dock känner jag mig lite ur balans ännu, men det var antagligen ett symptom på sömnbrist eller dyl.

Men just nu ligger jag här och väntar på att klockan ska bli 01 så jag får gå och lägga mig. Ni förstår, det är måndag idag. Vilket betyder att det är måndaxklub oavsett hur trött jag är. Usch.
Nu, när jag ligger i sängen nybadad och lyssnar på ballader så känns det otroligt onödigt att kliva upp och iväg för bowling etc. Men samtidigt vet jag att jag kommer vilja sparka mig själv om jag inte gör det.
Så därför hoppas jag Ems kommer hem och är jätte pepp på att gå ut. För då känns det mkt bättre. Kommer dessutom snart byta ut balladerna mot min lilla partymix. oh yes!



Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Nu vet jag var min copycat har fått sin nya fotologga ifrån :P Hoppas hon inte går på dig också..

2012-01-02 | 20:23:01
http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback