What a day!

Gott nytt år mina kära!

Jag har verkligen haft fullt upp och ingen sömn. Huvva. Först var jag ju sjuk, sedan fick man lägga i full fart direkt när man kom tillbaka till jobbet. Därefter har jag gått ut på Husky, åkt kvällsskidåkning, ätit fantastisk middag på nya restaurangen i området och firat nyår.  Hänger ni med?

Idag när jag vaknade kändes det som om jag hade sandpapper under ögonlocken så nu ligger jag nerbäddad hos mamma och är redo för sömn.
Dessutom fryser jag som en tok så jag är försedd med både underställsbyxor och tjocksockar. Det, det är en rolig syn vill jag lova.
Urk.

Igår firade jag in nyåret i hemma i vår fina by. Vi var ca 40 personer som först åt middag och sedan festade loss i bygdegården. Jag har nog aldrig haft så roligt på en nyårsfest som jag hade igår. Alla umgicks med alla, det var underbar stämning och vi hade liveband dessutom!
Ja, jag hade det otroligt roligt!
Traskade hem vid 01 tiden, slocknade, vaknade vid 4 för att jag varit klantig och lämnat musiken på mobilen på. Och sedan somnade jag tungt.. så tungt att jag ville skippa jobbet idag.
Men lyckades gräla på mig själv tillräckligt mycket så att jag tog mig till jobbet vilket inte alls var för farligt.
Alla verkade ha betongkepa (eller vad det kallas?) idag, så pass att man knappt träffade någon innan klockan närmade sig lunchdags.

Nu, nu är det äntligen dags för mig att släcka lampan och sova en sväng.
Lovar att återkomma (kanske imorgon!) med bilder, info, och annat skoj. Just nu kan jag inte då sandpapperet börjar smyga fram under ögonlocken igen.

Åter igen gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback