Friends?

True friends!
 
Kelah  har fått en ny vän, ett lejon. Med ett hjärta på magen.
 
Halloj vad trött och sliten jag har varit! Helt sjukt!
Jag trodde inte att jag skulle bli så här sliten av att ha en liten valp hemma. Men ja, jag är en person som är envis med att jag behöver 8 timmar ostörd sömn, vilket jag absolut inte får nu ;)
Men jag vill hellre ha Kelah, any day!
Tösen börjar bli större och mer självsäker.
Tyvärr..
 
.. eller det är ju positivt. Men jag hinner inte med att ta bilder på henne som valp ju! Det är dessutom inte lätt att ta kort på lillan heller, om hon är vaken så är hon i rörelse 100%. De flesta korten blir antingen med en rumpa/nos eller totalt suddig.
 
Men som tur är, så är vi båda väldigt envisa.
 
Ps. Dustin skulle ju skicka en ny strömkabel till mig. Den kabeln som de skickade var HELT FEL! Otroligt!! Istället för en modell som påminner om en mobilladdare som jag ska ha, så skickade de en del av en stromkabel.. en lika stor kabel som en strömkabel till en stationär dator. Ja, jag kände mig som hulken när jag såg det! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback