Just another monday

Gårdagens frukost. Ägg stekta med charlottenlök, körsbärstomater & svart trumpetsvamp. Jordgubbar och te i min nya vackra mugg.
 
Igår åkte mams till sommarstugan, och det var hon verkligen värd. Så lillfisen och jag är ensamma hemma tills imorgon.
K är riktigt stolt för nu kan hon hoppa upp för vår trapp till bron. Hon kan dock inte ta sig ner för den än, det är för läskigt. Men upp tar hon sig, lilla hjärtat!
 
Jobbet ringde och ville att jag skulle hoppa in idag dessutom, men tyvärr tackade jag nej i hänsyn till lillgumman. var lite väl många timmar för att våga ta med henne då hon inte gillar att vara instängd i buren om hon inte är i bilen.
Och i bilen vill jag inte ha henne i onödan, absolut inte om solen kikar fram.
Nej, lillfisen måste bli lite äldre först.
Usch hatar att säga nej till jobb.. jag vill ju jobba. Men jag hoppas att jag inte gör någon besviken när jag inte kan..
 
Ikväll ska vi kika på australiens mästerkock som visas kl 19. haha, jag är helt frälst i det programmet. Eller ja, kockprogram överhuvudtaget. Jag blir så imponerad över att de är så duktiga. Att de kan komma på rätter direkt och att de klarar av att tänka i den pressen/stressen.
 
Thats it.
 
Eller just ja, jag ska ju fortsätta med mina tradera auktioner. Återkommer med lite info till er sedan om det.
 
Hej!

Kommentarer
mor

Måste tyvärr rätta dig. Det heter svart trumpetsvamp gumman ;)

2012-07-03 | 07:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback