Människans bästa vänner

Kelah och Luz idag, kärlek!
 
Oj vad tiden går.
Jag har jobbat och jobbat, och sedan har jag varit helt slut. Och då jobbar jag inte ens 100%? Blivit lite lat på senare år kanske?
Iofs så jobbar man med 100% engagemang och det är ganska fysiskt vilket är skönt.
 
Igår var jag ledig och åkte med bilen till Östersund då den skulle få någon del bytt på garantin.
När jag väl får tillbaka bilen 3 timmar senare så har de inte gjort ett skit med bilen, inte bytt något eller dyl. För de var fel del.. Härligt!
Jag var måttligt sur på vägen hem då jag har spenderat en av mina lediga dagar i en bil, och sedan kostar det inte småslantar att åka dit. Mjo, jävligt nöjd tjej var jag igår! {Det blev ca 30 mil för er som inte vet vart jag bor och hur långa avstånden är här i skogen} Bittert,
 
Idag har jag spenderat soltimmarna i Sveg tillsammans med Kelah och underbara Luz! De allra käraste vännerna jag har. Underbara.
Vi käkade lunch och sedan en glass. När vi var mätta och belåtna promenerade vi till Maria och Tomas för att hänga lite i trädgården vilket var superduper bra för lilla Kelah.
Kelah fick träffa Sam, Ida, Maria, Tomas och Sussi. Fullspäckat nosnings-schema.
 
Haft en underbart mysig dag och just nu sitter jag ute och försöker utnyttja solens sista timmar.
 
 

Kommentarer
Luzen

Gryyyym dag igår!!! Lever på den än =) <3... vill packa me dej i min väska på söndag å ta me dej till Malmö! Vilken go bild du fick på oss förresten hehe. Kan du skicka den till mej =)? pussss

2012-07-25 | 16:13:26
http://luzzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback