Mjorå

Gammal bild, har inget direkt med inlägget att göra. Dock längtar jag efter räkor, kräftor och annat mumsigt!
 

Jobbat hela helgen med underbara Maja! Skrattar alltid från morgon till kväll i hennes sällskap. 
På fredagen skulle jag inte ut på galej, men så träffade jag Ida på ica och hon lockade mig med underbart sällskap, så jag beslöt mig för att skynda hem och svida om så att jag kunde hänga med.
Och fasiken vad skoj det var!
Stressigt i början vilket märktes på hastigheten jag hällde i mig drickat. Men jag hade jätteroligt och helt plötsligt var klockan 02? Och sedan 03?
Det värsta var väll att jag har jobbat hela helgen och huvudet har inte riktigt hängt med kroppen.. så jag är liiite efter i tankegångarna.
Igår (lördag) kikade jag och Kelah på film och tråkmånsen (dvs jag) somnade ifrån både film och Kelah. Haha, stackaren. Som tur var kom mamma och hämtade henne så hon slapp ligga bredvid en klubbad säl.
 
Tråkiga sommardagar. Regn regn och åter regn.
Men som tur är så jobbar jag varje dag den här veckan (jobbar fre-fre) så jag behöver inte tänka på vädret. Är det "skit" så är det.
Hoppas dock att det torkar upp snart. Vill ju leka med gumman ute, men hon gillar inte regnet.. precis som en annan.
 
 

Kommentarer
Luzen

Ska packa me mej lite solsken till min favvotjej :). På måndag eftermiddag/ kväll (beror på om vi åker från stan på sön eller mån men åker vi på mån så är vi absolut hemma innan Bykampen!) så ärdet DU + JAG som gäller, and that's IT!!!! Å kelah kan såklaaaart få va me hon oxå, gotösen =). Det är så nära nu så jag spricker!!!! Längtar sååååååå efter dej!!!!! <3 <3 <3

2012-07-09 | 18:02:07
http://luzzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback