Out fishing

Visst är hon vacker min lilla tös? Och ibland fastnar hon på bild dessutom!
 
Jobbat kväll dessa dagarna på jobbet och det tar ut sin rätt på hjärnkapaciteten, känner mig lite halft överkörd när jag kommer hem.
Jag antar att det beror på att jag, som är lika glömsk som en guldfisk, får kämpa varje dag med att försöka komma ihåg allt som jag pysslar med på jobbet.
 
Det finns så mycket jag önskar att jag hann med på dagarna men jag får ta det lite pö om pö.Igår hade jag och Kelah kvalitetstid. Vilket slutade med att jag tjatade med lilltösen på en fisketur.
Det gick jättebra och Kelah roade sig med att leka med en platsplupp till fiskespöet och hon hjälpte till med att gräva fram masken också.
Gosnos!
{Ingen fisk, men det hade jag inte räknat med heller}
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback