Powernap

Jordgubbar med mjölk. Sommar och sol i ett glas.
 
Jobbar för fulla muggar och jag verkar ha en stort sömnbehov.
Lade mig framför en film efter jobbet och råkade somna.. riktigt skönt.
Lite jobbigt dock att vakna upp 3 timmar senare, det kallar jag powernap!
 
Sålt alla skor nu (förutom 3-4 par) och är redan less på att försöka skicka iväg dem. Folk ifrågasätter frakten när de redan har köpt grejerna och de fattar inte att jag går efter postens portotabell.
Jag har inget företag, jag kan inte skicka hur mycket som helst för ynka 34 kr? Vad tror dom egentligen?
Ja, så det gör mig otroligt less!
Det är nog den biten som är det jobbigaste, att skicka sakerna.
 
Lite kinkig just nu känner jag.
Men det är lika bra att vara lite kinkig idag så kan jag ta nya tag imorgon.
 

Nu ska jag gå och lägga mig igen. Bor några nätter i syrrans lägenhet när jag jobbar så olika dagar och Kelah är i sommarstugan.
Gillar syrrans lägenhet men gillar den mer när värden själv är hemma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback