Silence

En gammal bild från Turkiet
 
Lite tyst på bloggen just nu.
Jobbar och umgås med Kelah, thats my life right now.
 
Pillar dessutom med en ny design och det tar lite tid då jag inte har många minuter till övers om dagarna.
Men jag tror att den kommer bli bra, den känns som jag.
Jag är så less på den här designen och absolut när headern försvann... Men nu är alltså något nytt på ingång.
 
Idag bor jag hemma hos min kära syster då jag jobbade kväll och dessutom så får jag ju ett gyllene tillfälle att umgås med henne.
Jobbet kändes stillastående idag. Eller nej, inte jobbet. Jag kände mig stillastående. Kändes inte som om jag tog mig någonvart.
Men när det var en timme kvar till stängning då fick jag fart och tömde vagn efter vagn med saker.
Kändes UNDERBART!
Brukar ni känna så? Att ni trampar vatten/ går runt i kvicksand?
Iallafall så kan jag inte låta bli att längta lite till jobbet imorgon. Jag vill göra mer!
 
Ikväll snörade vi på oss våra inlines / rollerblades / rullskridskor / what ever / och tog oss några rundor på en parkering. Haha, riktigt roligt.
Tuffa tjejgänget på hjul... eller?
Vi var ju faktiskt fem styckna vingliga.. lite ostabila tjejer som kom upp i.. lite fart.
Jag var dessutom den enda som drog på en vurpa, haha. Duktigt.
Men nu har jag gjort det och tänker inte göra det igen. Jäkla stopp på skon, det var den som gjorde det.
 
Nej, nu får det vara nog för idag.
Annars somnar jag nog sittandes, och jag vill åtminstone höra 5 minuter av min ljudbok.
 
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback