Something new

En hastig bild på några av dagens fynd.  Glasflaskor: 20 kr styck | Champangeglas: 15 kr styck
 
 
Idag när jag slutade på jobbet kunde jag inte motstå frestelsen med att köpa med mig dessa hem.
 
Älskar champangeglasen då de har en fin rak form och är höga! I love'em! Vill skåla in dem nu! Vad kan jag fira..?
 
Och behöver jag ens säga något om flaskorna? Gammeldags, fantastisk form och rymliga. Mums!
Det är ett rent nöje att fynda såhär ska ni veta!
Vill sätta igång och koka saft direkt så att jag kan använda dem!
 
Just nu försöker jag övertala mig själv att jag inte behöver köpa de vanliga, runda flaskorna.. men jag har haft svårt att övertala mig själv på sista tiden. Haha.

Kommentarer
Zarah-Lou

Är det loppisfynd eller var kan man hitta flaskorna? ÄLSKAR DEM! :D :D :D

Svar: Åh tack vad roligt! Jag har köpt dem på Dollarstore. Fantastiskt fina flaskor! Och priset är fantastiskt det med för den delen :)

2012-07-11 | 00:11:59
http://blogg.zarah-lou.se/
Carro

såna glasflaskor har jag också! fina saft eller snaps flaskor :D hihi. Och champangeglasen var jättefina, gillar också när dem är raka & stilrena, vart är dem ifrån? :)

2012-07-11 | 11:59:07
http://carolinenordens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback