Böcker



Dessa böckerna hade jag med mig på resan, eller ja, jag hade tagit med mig de 4 översta böckerna och M hade lånat den understa.
Men det slutade med att jag läste dem alla.

Jag har alltså läst:

Sophie Kinsella - Mitt nya jag
Sophie Kinsella - En shopaholic får en syster
Mons Kallentoft - Vårlik
Lauren Weisberger - Sista natten på chateau marmont
Jenna Jameson - Att älska som en porrstjärna


Den enda boken som jag inte såg fram emot att läsa av dessa var 'En shopaholic får en syster' då jag har försökt läsa den sedan jag fick den i julklapp för något år sedan. Men jag blir alltid så irriterad av att huvudpersonen aldrig lär sig av sina misstag. Och det är inga små misstag.
Men när jag läste den och stod ut de första kapitlen så började jag förstå mig på boken och fastnade åter igen i berättelsen.
MEN, trots att jag tycker att det var en helt okej berättelse, så tycker jag att det har gått för långt.. Sophie Kinsella borde fokusera på sina fristående böcker för de böckerna är oslagbara. Skrattar mig från pärm till pärm när jag läser de böckerna.
Några tips förutom 'Mitt nya jag': Flickan från tjugotalet, Karriär och köksbesvär, Mina hemligheter. Jag kan rekomendera dem alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback