Comfort


Äppelpaj med vaniljsås / marsansås samtidigt som jag bläddrar igenom en träningstidning.. igenomtänkt?


Usch, tråkdag!

Blåser och regnar konstant idag, vart är sommaren!?


Igår tappade jag strömadaptern till min fina vita miniklump i golvet och den jäkeln slutade fungera! Och hittar jag någon ny?? NEJ! Jag hittade en universaladapter på netonnet, en svart {BLÄÄÄÄ!) som kostade ca 500! För den som var billigare nämnde inte min datamodell :( GAH! Jag vill ha min fina vita strömkabel!

Nu i efterhand tänker jag att jag lika gärna kunde ha betalat 300 kr extra för att få den vita universaladaptern, men tänk om inte den hade fungerat den heller? Det skulle jag inte palla..

Kan man spraymåla den måntro??
Äh vem bryr sig! Ryck upp dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback