Each day counts



Imorgon påbörjar vi en resa ner mot Örebrotrakten. Torsdag är nämligen dagen vi äntligen ska få ta hem vår lilla Kelah!
Jag har svårt att fokusera av iver. Jag vill åka nuuu!
Så om jag inte skriver något mer ikväll kommer det kanske dröja några dagar tills jag uppdaterar, har ju som sagt inte en fungerande miniklump längre (men förhoppningsvist snart!).

Men jag kommer med all säkerhet uppdatera min instagram: chaarade .



Hittade en ny kalender på Åhlens när jag var i sommarstugan, Fin va? Varje datum en hel sida så att man kan skriva lite mer detaljerat om vad som komma skall/har hänt (förutom lör/sön, de delar) . Och det bästa var såklart att man kan byta framsidan till ett eget motiv! ♥
130 kr / Åhlens.

Kommentarer
Carro

Åh nu kom precis nagellacken på posten, lovely! tack söta!!

2012-06-20 | 14:02:59
http://carolnenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback