Kycklingsallad


© Mina bilder tillhör mig och får inte användas utan min tillåtelse.

Grillad kyckling, sallad, gurka, feta, soltorkade tomater, marinerad vitlök & ägg. Serverades med hemmagjord Tzatziki.

Fortsätter att njuta av att vara ledig i några dagar till (läs vecka-/or). När jag kom hem från min shoppingrunda så kurrade magen ganska ordentligt och det här är så underbart gott!
Hittade marinerade vitlökar på Willys. De jag valde var marinerade i chili & olja, MUMS!
Hur enkelt som helst dessutom och faktiskt, om man tänker efter, riktigt prisvärt.

Nu vet jag inte vad jag ska göra resterande delen av kvällen. Borde klippa gräset, men då det har regnat vet jag inte hur länge man bör vänta innan man gör det?? Och om jag nu inte känner för att klippa gräset {har jag någonsin lust med att klippa gräset? hah!} så kan jag ju alltid måla väggen som behöver målas... men det är ett jäkla projekt det med.
Tjurstina deluxe tittar fram emellanåt anmäler sig..Hon som kan stampa med foten och skrynkla ihop ansiktet som ingen annan kan.. Haha.

Nej, nu ska jag ta mig en ipren och hoppas på att huvudvärken försvinner.. och kanske försöka hitta på något... eh.. roligt?

Nej skämt och sido, jag älskar att vara här. Trots att jag måste dra mitt strå till stacken.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback