Ruggande rått


© Mina bilder tillhör mig och får inte användas utan min tillåtelse.


06.30 slog jag upp mina bruna idag, hej hej!

Fast sådär glad och käck var jag inte då, nej då var jag butter. Butter och frusen.
När man somnar i stugan är det varmt och gosigt, sedan när man vaknar drar man på sig tjocksockar och kryper djupare in under täcket. Ja, iallafall idag.
De flesta andra dagar leker solstrålarna på andra sidan av gardinen och "vardagsrummet" har börjat bli välkomnande av dess värme.
Not today I tell ya!

Stormvindar och molningt.

Men jag har det bra ändå, det är charmigt det med! Tyvärr lite kyligt när man ska gå på utedasset bara. Haha!

Visar två av mina favoritlampor här i världen. Viktiga lampor för mig och min familj ♥.

Nu ska jag kika klart på Harry Potter och dödsrelikerna, sista delen. {Har startat den filmen 7 gånger nu och spolat tillbaka för att "jag ska bara"... NU ska jag kika på den. Utan några avbrott.. förutom om de är nödvändiga..]

Hoppas ni får en underbar dag!
Det ska jag se till att få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback