Tjugofemte Juni

Vår vackra, underbara tjej ♥
 
Midsommar kom och passerade ganska obermärkt för min del.
Jag har ju trots allt denna lilla sötnos att tänka på nu för tiden.
 
I fredags umgicks jag, mamma och Kelah hela dagen. Mormor kom förbi på middag och för att få träffa den lilla. På kvällen blev jag bjuden på en midsommarfest här i byn vilket var riktigt trevligt, men myggigt!
Vid 23 tiden återvände jag hem till tösen då jag skulle vara "hundvakt" på natten. Dvs, jag och Kelah skulle ha sleepover.
Det gick sådär.
Jag fick sova ca 1 timme och sedan upp med K, sova en halvtimme och sedan upp med K, hela natten.
När klockan blev 07 klev mamma upp och då såg jag nog mer ut som en zombie än någongång tidigare.
 
Inatt har jag också sovit med Kelah och det gick mycket bättre. Vi vaknade några gånger men när hon sov med mig i soffan var hon inte alls lika orolig vilket var skönt.
Visserligen ska hon inte vänja sig med att ha oss vid sig heller, men ja, just nu har det funkat bra och vi vill att hon ska vänja sig vid vårt hus först. Tystheten i det.
 
Ni ska bara se vårt lilla yrväder! Underbar valp som sprattlar och har roliga lekar för sig när vi har våra rast-promenader.
 
Något som är riktigt skönt är att jag har blivit tillfrågad om jag vill jobba lite fler dagar än på schemat! HELL YEAH!
Underbart, underbart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback