Underbara Kelah

Jag är förälskad i min vackra lilla tös!
 
 
Här ser ni min älskade lilla tös ♥
 
Jag hade skrivit ett jätte långt inlägg om vår resa för att hämta henne, men Blogg.se's nya upplägg/bloggverktyg verkar ha lite brister. Så det enda av det inlägget som publicerades var endast rubriken..
Frustrerad! Så nu gör jag ett nytt försök!
 
Vi åkte till Örebro i onsdags för att besöka vänner till familjen som flyttat söderöver för ett bra tag sedan. Det var även för att komma närmare uppfödaren till denna lilla sötnosen.
Vi hade en mysig onsdag och det var riktigt trevligt att träffas och prata, precis som förr. Men mitt fokus var såklart på att få hämta Kelah, det har det varit den senaste veckan.
Tiden gick alldeles för sakta i mina ögon och pirr i magen på natten.
 
Klockan 09.00 på torsdagmorgon skulle vi äntligen få hämta henne, så prick klockan 09.00 knackade vi på dörren hos uppfödaren.
Kelah var den första valpen som kom och mötte mig. Jag tror han hon i det ögonblicket valde oss, precis som vi valt henne. Vid första ögonkastet.
Resan gick jättebra! Hon blev förvirrad när bilen började röra sig, men inom 5 minuter lade hon sig tillrätta i mitt knä.
Underbara Kelah.
 
Hon är en självklar del i vår familj och vi har alla en ny glans runt oss. Lycka. En lycka som lyser.
 
Just nu ligger hon och sover och jag kan knappt slita mig ifrån henne.
Vår vackra Kelah ♥
 
 
 {Jag kommer antagligen säga och skriva 'min' hela tiden.

Kommentarer
Linn

SV; Haha, fick alla dina kommentarer ;D
Ja jag funderar också på att köpa dem på rusta! Jättebra att ha hemma :D

Svar: Sv, vad bra! Haha. Ursäkta bombningen ;) såg ut som om de försvann. :)

2012-06-24 | 12:42:24
http://linnlowes.com
Anonym

Åh vilken fin bild på henne! Hoppas allting kommer gå bra med den valpen :)

2012-06-24 | 13:07:45
http://jumpshigh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback