Wait

Väntar.. väntar.. väntar.



Riktigt pissväder har det varit idag, SÅKLART!

Var helt okej vid 07 tiden men då blåste det förstås stormvindar, det blåste så pass att fasadflaggan flög bort. Såg något vitt fladdra förbi fönstret, och det var den.
Men jag hämtade flaggan och lät den ligga kvar på marken då den antagligen skulle försöka rymma igen om jag satte tillbaka den.

Sedan kom regnet.

Det har spöregnat sedan förmiddagen så de trodde nog att jag var tokig när jag knallade in på rusta och köpte fasadfärg.. hehe.
Men så tokig var jag inte.

Nej nu har jag spenderat en timme (kanske två? Jag har semester!) med att måla väggen som skulle målas..
Så nu måste jag VÄNTA! Grr, hatar oljefärg. Man måste vänta så förbaskat innan man kan börja måla lager nummer två.
Tacka vet jag innefärg som torkat när man hunnit klart grundmålningen så kan man starta lager nummer två direkt.
Mycket mer effektivt.

Jaja, bara att vänta som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback