Björnburgare

Tredje dagen med en kråka i halsen. Som sagt, skönt att vara ledig. Huvudsaken är att man kan stå och prata imorgon så är jag nöjd. Vägrar förlora några timmar på jobbet, har för många utgifter för det.

Idag vaknade jag återigen tidigt, utvilad.
Vid 10 tiden startade jag och mamma skotrarna och åkte upp på berget.
Vi besökte Vikarvålvallen och precis när vi kom dit körde jag fast. Haha! Som tur är kom Tobban och hjälpte mig komma loss igen.
Jag beställde björnburgaren vilket var bland den godaste burgaren jag ätit! YUMMIE!
Björnköttet smakar 'mörkare' och rökigare än vad en vanlig hamburgare gör och tillsammans med den hemgjorda dressingen och ketchupen så smakade den utsökt!

Synd att de bara har öppet på helgerna.

Efter skoterturen åkte jag till lägenheten och plockade ihop mitt porslin och lastade in mina byråer i bilen. Jag har aldrig varit med om att min bil varit så trång som den var idag, haha.
Nästa vecka ska jag hämta de sista möblerna, känns bättre att få det gjort på en gång än att dra ut på det.

NU har jag släpat in byråerna i min walk-in-closet, och de sitter som ett smäck! Precis som om jag alltid har vetat att dom ska stå där.
Wunderbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback