Diana dagen

7 mars har varit 'D-day' i flera veckor nu. Diana dagen!

Vaknade förstås av mardröm. Jag drömde att jag hade försovit mig och att D redan hade kommit och jag hade låtit henne vänta i flera timmar och min mormor var förbaskad på mig för att jag inte hade vaknat så jag kunde möta min vän.
Haha.
Men som tur var vaknade jag ca 2 timmar innan hon anlände, så de så.

När D var framme åkte vi upp på fjället och snörade på oss snowboardskorna och tog oss en tur i backen. Det gick dock inte som planerat, för D ramlade och gjorde sig illa.
Som tur är hade hon hjälm och antagligen sträckte hon något på sidan av ryggen.  Men hon fick åka skoter och nu haltar hon lite.
Istället för att försöka fortsätta harva i backen tog vi oss en supergod lunch på BKK kitchen i Vemdalsskalet. M U M S.
Bästa thaimaten här i sverige tror jag! Gaaah. Suttit och fantiserat om Thai resterande delen av dagen. Awesome.



D visade lite bilder från hennes & G trip till Thai vilket jag har längtat efter att få se och sedan har vi kikat på film, snackat en massa och hängt, så som vi alltid gör ♥.

Min underbara vän, fy fan vad jag älskar dig.

Kommentarer
♥ A M A N D A - foto, stil & personlighet.

vilken härlig bild :) kramar!

2012-03-10 | 01:49:17
http://fannyamandaas.blogg.se/
Diana

Jag älskar dig<3

2012-03-22 | 12:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback