First night

Första natten hemma hos mor igen. Kändes inte bra att bo i lägenheten på heltid längre så nu har jag tagit det mesta av mitt pick&pack och flyttat hem igen.
Jag är en person som gärna är själv, thats the way it is, och då är det lika bra att man flyttar hem haha.
Känns dock jävligt surt då jag älskade mitt rum i lägenheten men ja, så kan det gå. {självklart älskar jag flickorna också]
Har bara de stora möblerna kvar och saker i köket/badrummet, resten fick jag plats med i bilen, min bil är awesome!
Så snart får vi ha en avskedsmiddag tror jag minsann..


Idag är jag ledig och jag har inga planer förutom en middag ikväll vilket är förbaskat skönt. Det är som det ska vara.
Ikväll ska vi på Grizzly bar & grill för att käka en massa gott. Jag funderar på att äta en täljstensmeny, för den är riktigt smaskig den!
Jag älskar mat som man får pyssla med vid bordet, köttfondue och täljsten är prima exempel på sådan mat.. mmmm ♥

Sedan ser det lite tråkigt ut för min del för jag är endast ledig en dag, sedan är det jobb fram till onsdag. Är faktiskt ledig torsdag-lördag vilket är underbart. Dessa dagar har jag sett fram emot i flera veckor. På lördag planerar jag nämligen att ta skotern upp till vikarvålvallen till ett café som endast brukar vara öppet under sommaren, men i år testar de att ha öppet på vintern dessutom. Låter som en perfekt tur.
Hoppas verkligen att jag inte jinxade mina planer där..


Kommentarer
Rebecca Jansson

Sjukt mysig blogg! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback