Hey!

Men hejhopp vad tiden går! 37 dagar kvar tills jag och M påbörjar resan mot Thailand. AWESOME!
Känns förbaskat bra faktiskt!
Har haft fullt upp den senaste veckan med jobb och traderande och försökt få en bra dagsrutin.
Har jag lyckats? Ja faktiskt enligt mig själv men sommartiden har ställt till det lite i min dygnsrytm.

Beställde nya sommardäck häromdagen och de har redan kommit! snabba leveranser! Så innan jag åker till T ska jag byta däck vilket känns som en bra idé.

Har haft kvalitets tid med momma desstom, underbara momma ♥. Henne kan man prata om allt med och hon kommer alltid att förstå.
Ja, känns skönt att få lätta hjärtat ibland. Och jag blir tårögd av den fina omtanken hela min familj har.
Jag älskar er! ♥

Haft en go-dag idag. Jobbade till 13, sedan har jag promenerat och tvättat. Lagade mat och nu har jag kikat på "Just like heaven". En film jag köpte när jag var vid sommarstugan ett år men som jag inte sett sedan dess. Romantik när den är som bäst. Haha.
Ska kika igenom DVD samlingen igen på jakt på någon mer goding.

Kommentarer
mamma

Det var en jättegod middag. Tack gumman. Älskar dig

2012-03-30 | 21:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback