Ingen har det jag har

Jag har världens bästa familj.

Här kommer två bilder från middagen jag hade på Björnrikegården på min födelsedag:



Igår åkte jag förbi mormor för att se hur hon hade det i tövädret, men hon hade varit ut på en promenad trots det jobbiga väglaget. Gulliga mormor ♥

Jag är så glad över att jag har dessa tre människor i mitt liv, de har gjort mitt liv. På ett sätt så är de mitt liv.

Igår somnade jag vid 20 tiden, snacka om att vara slut. Men ja, jag kan ju aldrig sova ut när jag är i lägenheten, så det kanske inte är så konstigt.
Men jag har redan nu börjat packa ner en massa saker i lägenheten som jag inte använder, Gött.
Skönt att dessutom ta det pö-om-pö, så att man slipper stressa hem sakerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback