It works

Snacka om tur man har, efter mycket hostande och fräsande är jag så gott som mig själv igen.
Fast ja, näsan behöver nog en evighet på sig till att ta igen sig efter det här.

Igår jobbade jag själv på kvällen och det gick skit bra, var riktigt snabb hem och väl hemma unnade jag mig en badstund.
Jag älskar att bada badkar!
Igår märktes det dock att jag har varit sjuk för trots att de inte var särskilt varmt så var jag tvungen att sätta mig upp och 'andas'.
Men ångan gör det verkligen lättare att andas och värmen behövde jag verkligen.


Idag går mina tradera auktioner ut vilket känns lite jobbigt. 14 dagar går riktigt fort ibland. Det roligaste är dock att de flesta sakerna faktiskt blir sålda. Jag har en eller två saker som fortfarande inte har något bud vilket känns lite sådär men samtidigt blir jag riktigt glad över att någon vill ha de sakerna så slipper jag fortsätta gömma undan dem.
Vill du kika? Klicka dig in här {länk]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback