Ro.. Roande.. Ro

Hujedamig vad det blåser! Har flera gånger under natten känts som om huset skulle lyfta. Men som tur är så har det inte gjort det. Och inte heller har trädet utanför mitt fönstret kommit infarandes.

Nu börjar jag få ro i kroppen, en efter en så budar folk på mina auktioner och det känns SKÖNT! fy fabian vad underbart.
Jag vill gärna spara allt, minnas med hjälp av kläderna. För en sak är säkert, jag minns så gott som alla tillfällen jag har haft ett plagg/ett par skor på mig. Det är tack vare detaljerna jag har minnen och därför är det så lätt att lägga dem i en hög och bli lite sentimental när jag måste skicka iväg dem.
Men nu, nu känner jag bara ro i kroppen när jag packar ner dem och skickar dem. Ja, för det är så man måste göra. Släppa taget.
För jag har ju ett bättre minne än vad jag vill unna mig själv..


Nu har jag sorterat upp de kläder jag ska ha kvar (mer än nog) i min "walk-in-closet" igen. Behöver jag ens säga att det känns underbart? Vilken ordning!
Sprang dessutom runt med måttband igår och jag tror, om jag har riktig tur, att mina byråer som jag hade i lägenheten kommer passa perfekt under mina hyllplan! Vilket betyder att jag kommer få mer förvaring än vad jag har nu. Det vill säga mer ordning! YES!

Känner mig dessutom mer peppad att rensa mer från garderoben när den är så fin.. skumt. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback