Sådant speciellt

Igår var som vilken dag som helst i början.
Jobbade 8-17 och fick stå i liften en timme mitt på dagen. Men det som gjorde att dagen fick en guldkant var att jag på eftermiddagen fick ett mess från Madelene att hon ville komma upp och umgås.
Åh vad roligt!
Vi bokade bord på (ja ni kanske förstår, och tar det för givet) Björnrikegården och direkt när jag slutade svischade jag hem för att plocka upp min vän.
Vi käkade fondue och pratade om allt möjligt. Mestadels diskuterade vi Thailand och vad vi ville göra, ♥Vad jag längtar!

Vi satt på gården i två korta timmar och pladdrade på tills magen tillslut sa stopp gällande maten.. ÅH.. Det är ju så gott! Jag vill sitta där i evigheter och pyssla med maten.
Men ja, jag kan ju erkänna att jag fortfarande är mätt.
Prackade på M ett par jeansshorts som jag inte ens tagit bort prislappen på och det kändes riktigt bra. Skönt att bli av med sådant som jag har flera av.. och tillochmed är oanvänt. Haha.

Hon är en fin vän den där tösen. Nu är det mindre än 40 dagar kvar tills vi beger oss och jag känner en spänd förväntning. "Lata dagar med dig.."Jag ska dessutom försöka sälja ännu mer saker fram tills dess!
Jag lyckades trots allt sälja kläder för en så pass stor slant att jag kunde köpa nya sommardäck till bilen. NICE!

Håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback