Tidningar



Igår var jag och mami på en skotertur {bilder kommer sedan} och sedan bäddade jag ner mig i sängen igen. Hosta och halsont förstörde lite så jag tog det lugnt och kikade på cougar town, ja underbart!
Man måste lyssna på kroppen och just nu är den lite kinkig.

Jag har fortfarande ont i halsen och hostar lite titt som tätt men känner på mig att det kommer gå över snabbt.
Idag ska jag äta lunch med Tina, vackra gravida Tina, shit vad förvånad jag blev när jag hörde att hon ska få en bebbo snart, alldeles snart. Vart tog tiden vägen?
Och hur länge sedan var det vi träffades? haha ♥
Sedan ska jag kika in hos Madde och umgås lite med henne med. Planera resan och visa hur ebay funkar ;)


See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback