Did you say shoes?



Här är en halvkass bild på skorna som jag har hittat än så länge. Trodde att jag skulle ha hittat det dubbla vid det här laget, men det verkar vara lika svårt att hitta skor i år som det är att hitta kläder..
Gah!
Eller ja, jag har hittat förbaskat mycket kläder faktiskt.. men det är ju skorna jag har sett fram emot! Haha, bortskämd? Ja!

Iallafall så är de två paren till vänster hur underbara som helst! skimrande dessutom. Par nummer två är nog de skönaste skorna som jag har ägt! (av klack-modellen alltså..) och jag är riktigt nöjd över sandalerna.


I thai är det svårt att hitta kläder som sitter perfa, absolut om man har höfter som en annan. Men det betyder inte att man faktiskt inte kan hitta flera guldkorn och det är trots allt otroligt roligt att shoppa litt! Jag ska visa er några fina saker sedan som jag har tagit med hem. Men de flesta kläderna kommer jag visa när jag kommer till Sverige igen, inte alls roligt att ta kort med denna kameran, och jag har packat ner allt så fint så jag får inte {måste påminna mig själv om det: FÅR INTE] rota i resväskan något mer. Ser ut som en tromb har slagit till om jag gör det.

Nu ska vi försöka sova lite och hoppas på att M's mage pallar en dag på stranden.. Annars kommer jag klättra på väggarna! Sol, sol, sol!

Godnatt kära ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback