Money Money

Pengarna har fått vingar!!

Några dagar har passerat sedan sist. Molning och regnigt har det tyvärr varit två dagar av dessa så vi spenderade dem inne på Jungceylon. Jungceylon är ett stort köpcentrum där de har samlat ett stort utbud av restauranger och butiker, ca 3-4 våningar med himmelriket. Självklart är det därför lite dyrare men thailändarna handlar också där, vilket är positivt.
Om man åker hit ska man absolut besöka Big C, deras stora 'hemköp' där de har allt från himmel till jord. Väldigt intressant!
Vi har unnat oss manikyr, pedikyr, bio och bodyscrub. Mums! Dessutom har vi unnat oss två par svindyra skor vardera.... de kostade ca 300 kr..

Idag har vi varit på weekend market nr 2 vilket betyder att jag släpade med mig X antal påsar hem igen.
Och fasiken vad nöjd jag är! Jag ska visa er sedan.
Nu är vi slitna så dags för en filmstund innan john blund hälsar på.

Hoppas ni har det bra där hemma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback