Nervs

Mams tog med mig på en biltur till Sveg idag. Jag hade inte så mycket annat för mig så vi åkte på dollar (ett måste, jag hittade skavsårsplåster vilket var väldigt behövligt!) sedan förbi LRF och tog oss en fika på café. Efter Thai, då jäklar ska jag fokusera. Fokusera bättre än de jag gjort de senaste veckorna. Det har bara varit försmak, för nu är jag less på detta!

När vi kom hem från S så har jag återigen städat mitt rum, damm damm damm! Blir tokig av att det blir dammigt så snabbt. Fattar inte? Så nu hängde jag ut sängkläderna och hoppas innerligt att de har hjälpt problemet lite..
Känns skönt att pyssla med lite saker, vill få tiden att gå samtidigt som jag vill stanna den.
Jag har ju längtat och väntat på den här stunden så länge så jag har hunnit blivit tokig så nu känns det konstigt att det äntligen är dags. Det är nu det är den riktiga nedräkningen.. mindre än 5 dagar.. Ih!

Känns inte som om det är tid att sätta igång med ett större 'rensa bort-projekt' men jag vet exakt vad jag ska göra när jag kommer hem om jag fortfarande inte har jobb då.. då jäklar ska här rensas! Blir så less av alla saker, saker saker saker!
Bara jag har packat och har allt inför resan fixat så kanske jag börjar plocka ihop sådant också.. men bara kanske.
Jag skjuter upp saker till sista stund, och den här redan är inte ett undantag.

Jag måste rensa minnerskort och datorn på lite värdefullt.
Fixa lite musik till både gamla mobilen {som kommer agera mp3) och några CD skivor som vi kan ha på hotellet.
Vi har nämligen DVD på hotellet så vi tar med någon film och lite musik så vi känner oss 'hemma'.

Mmm... sand emellan tårna! Jag kan knappt vänta! NU VILL JAG ATT TIDEN SKA GÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback