Safety


FOTO: Patong beach 2012 { My new yellow bikini! ♥]

Halloj!

Har varit soligt i två dagar nu, vilket är underbart! Jag hoppas att ni hjälpte oss på traven med positiva tankar? Oavsett, I LOVE IT!
Äntligen ute bland folk igen och bränner skinnet dagarna lång. MUMS!

Det har varit riktigt blåsigt de här dagarna och varningsflaggor har sats upp längs stranden.
Tyvärr var det en europé (hm?) som omkom idag i en drunkningsolycka på stranden en bra bit ifrån oss.
Tråkigt att det kan hända! Och jag är glad (egoist) att det inte var någon av oss och att vi slapp se det hela. Vi hörde bara sirener och såg folkmassorna.

Vi har hållit oss på stranden de här dagarna, jag har gått ner och plaskat vatten lite då och då. Men man känner hur strömmarna försöker dra undan benen på en, och då har man endast vatten till knävecken.
Jag vill inte veta hur starka strömmarna är om man har vatten högre upp / är djupare än vad vi varit.

Hm, fortsätter det varna för att bada så har vi ändå sådan tur att vi har en dusch alldeles där vi brukar parkera oss.
Man ska ta varningsflagg på allvar, oavsett hur duktig man är på att simma.

Kommentarer
mor

Ja va rädda om er. å försiktiga. Puss

2012-05-30 | 18:36:59
Carro

Härlig bild!!! Soool o bad ser ljuvligt ut! Här hemma har det ju blivit höst igen.. gaah, iskallt & regn dygnet om. :(



ja jag kände att de var dags att återvända, kanske inte lika flitigt som förut, men lite då & då i alla fall :) taack sötnos!! ja visst ska man, viktigt att fira ordentligt.. :D



2012-06-03 | 20:50:41
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback