Inspiration

Gårdagskvällen spenderades i sängen, eller ja, hela gårdagen spenderades i sängen. Jag var så slut i kroppen att jag knappt hade energi att resa på mig.
Förkylningen har börjat släppa men oron inför framtiden tar den lilla energi som jag börjat spara..
 
Jag har nog inte riktigt bestämt mig för hur jag ska känna inför framtiden. Ena halvan känner en oro (kanske mer än halva, sjuttio procent kanske?) och en del försöker göra tankarna positiva.
Jag ser några ljusglimtar med det hela.
 
1: En egen lägenhet
2: Ny stad
3: Nya människor
4: Utbildad
 
Men sedan kommer jag inte på något mer?
Igår hittade jag en inredningsbild som gjorde det lite roligare att tänka på att bo i en studentlägenhet (som inte brukar överstiga 20 kadratmeter..
 
Den bilden gjorde att jag tände ytterligare en lampa i en lång korridor. Jag ger mig inte innan hela korridorer badar i ljus. {Lite halvtaskig liknelse, men samtidigt känns den jävligt rätt.)
 
På bilden ser ni soffa och överkast från IKEA, orientalisk matta, brickbord från Rusta {Ett hett tips!) och en kristallkrona.. mja, min lägenhet kommer såklart inte se ut sådär.. men det är ju en möjlighet.

Kommentarer
Carro

ÅÅ jag är sämst på att hänga med i bloggvärlden nu. Uppdatera mig, har du kommit in?? Vart? :) Tänk positivt, klart du ska satsa ;) Jag flyttade själv till Falun (från Helsingborg) kände inte någon. Det bästa jag har gjort!! Roligaste åren i mitt liv. Goo for it!! :)

Svar: Haha åh, det är inte jag heller. Uppdateras sällan och läser sällan :) Nej tyvärr, inte kommit in ännu. 12 dec är antagningen klar :) så jag hoppas att jag kommer in! Känns dock konstigt att börja plugga nu när man är så "gammal" . :)
Jag har sökt beteendevetenskap i Örebro. Skulle vara intressant att komma in!! Snälla håll tummar och tår för mig :) kramar!!

2012-11-25 | 18:15:36
http://carolinenordens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback