UTB

Helt plötsligt så är man helt försörd.
 
Haft utbildning inom jobbet i 3 dagar nu, helt slut i skallen trots att jag egentligen redan vet det som de talade om. Man sitter ändå på helspänn och lyssnar ifall att det kommer någon ny information som man har missat eller dyl.
Aja, nu är utbildningen klar och jag jobbar imorgon, sedan är jag ledig på söndag. Skönt.
 
Skönt att vara ledig en dag åtminstone men samtidigt så spelar det ingen roll om jag jobbar eller är ledig.Om jag inte jobbar kommer jag inte riktigt igång om dagarna utan går runt som en seg zombie. Bättre att jobba halvdag (som jag gör på vardagarna just nu) så kan jag pyssla med allt annat på eftermiddagarna.
 
Efter utbildningen idag så åkte jag upp på berget för att käka lunch på Grizzly bar & grill som öppnade idag. Underbart att restaurangerna börjar dra igång så att det blir lite liv  och rörelse i området.
När jag suttit och snackat med Tobbe och Rebecca ett slag så kom Daniel, Erik, Berne och Pelle och joinade mig. Jäkligt trevligt!
Det är en av anledningarna till att jag älskar att jobba här.
Man kan, precis som jag gjorde idag, gå på en restaurang själv och sätta sig vid ett bord på lunchen och när man går därifrån har man haft sällskap av flera kollegor.
Man känner sig hemma här, välkommen och en i gänget. Även om man jobbar på olika delar av anläggningen etc.
Man kan inte annat än att älska det!
 
Hoppas ni har haft en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback