Andas in..

Tänk vad roligt det är att leka i snö! Det är dock inte lika roligt för henne när snön fastnar i pälsen, men det funkar.
 
I lördags gjorde jag något som jag aldrig trodde att jag skulle göra. Jag gjorde högskoleprovet!
Ja alltså, det gick ju inte sådär superduper bra om man säger så, nej de kunde lika gärna ha varit hebreiska istället för matematik, jag har ingen aning.
Men ord, läs och engelska delen gick hyffsat. Man blir stressad av tidsbristen och frågorna är kluriga. Så jag gjorde väldigt många slarvfel och nu i efterhand har flera av orden hoppat upp i hjärnan med rätt betydelse så att jag har fått svurit lite över det. Men oavsett vad, jag har gjort högskoleprovet!
 
Snön har kommit dessutom!
Vet ni varför jag är så lycklig över det? För det första tar jag hellre snö än regn, absolut! Och för det andra: jag börjar jobba reda på lördag! Det var tänkt att jag skulle börja på måndag med telefontid, men nu öppnar vi några backar redan på lördag, så direkt in i hetluften alltså.
(De backar som öppnas kommer endast vara öppna på helgerna tills vidare)
 
Jag ser fram emot detta!

Kommentarer
fanny-inspiration

sån fin bild!

Svar: Åh tack! Hon är fin både på bild och i verkligheten. Vilken fin blogg du har skapat :) Fortsätt med det, fina bilder :)

2012-11-05 | 21:41:10
http://fannynordst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback