Christmas wishlist

 
Mina nära och kära har frågat efter en önskelista och jag har säkert glömt en massa saker som jag har sagt 'åh, en sådan önskar jag mig i julklapp' men det är svårt att komma ihåg sådant när det väl gäller.
Så, här är några av sakerna som jag önskar mig.
Ni kanske tycker att det är mycket?
Mja, det tycker nog jag med. Men vet ni varför? För att det ska finnas flera olika prisval och göra det svårare för mig att lista ut vad det är i paketen. Smart va? Jag är trots allt lika förälskad i julafton som när jag var liten. That's why.
 
Så här ovan ser ni en massa förslag, så jag tänkte skriva ut mina favoriter:
 
Puma jackan (och alla skorna) kommer från Sportamore.se , jackan kostar 995 kr {strl M ♥]. (skorna kostar från 400-800)
Über snygga Parkasen kommer från ginatricot.se och kostar 599:- {strl 36 ♥] 
Parfym och bodylotionen hittar man på YR, jag önskar mig parfymen, allra helst 50ml ♥
En fantastisk Köksmaskin {mamma vet vilken!) som har både mixer och juicepress i ett ♥.
Böcker och läsplatta hittade jag på adlibris.se
Och just ja, the undies, dom kommer från ginatricot och är en superbra deal, 3 för 149 kr. inte fy skam! Och sådant kan ju alltid vara bra att ha.
 
 
[Dom sakerna med ♥ efter sig ligger högst upp på önskelistan, om ni inte förstod det..]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback