En torsdag

Såhär har jag strosat runt hela eftermiddagen.
 
Igår kikade jag och mams på "Hypnotisören" som visades i Vemdalen. Jävligt bra film! MEN, jag läser hellre om boken än att se den igen. Varför? Jag läste boken först och hade nog alldeles för höga förväntningar på filmen. Och de ändringar de gjort i filmen kändes inte rätt.
Jag kanske kommer ändra mig, men just nu så känner jag på det viset.
 
Idag har jag varit på utbildning/infomöte med vinterjobbet. Vilka underbara människor! Jag saknar dem varje år och när vi möts såhär på hösten så får man alltid en klapp på axeln och ett leende som får en att känna sig som hemma. Ja, jag trivs!
Och precis som alla andra år så längtar jag tills snön kommer för att stanna, så att vi får sätta igång.
 
Imorgon är en riktigt speciell dag, för då ska jag och syster på Storhogna högfjällshotell & spa. Vi ska ha kvalitetstid och njuta av det mesta som erbjuds. Vi funderar på att ta ett zumbapass eller kanske ett latin fusion pass? Sedan så finns det en massa spabehandlingar och sådant som lockade såklart. Bada i poolen och bubbelpoolen är två givna aktiviteter varje gång man åker dit.
Sedan ska vi sova över {det kallar jag  L Y X! ] och käka frukost buffé innan hemresa på lördag ♥
Har ni varit på storhogna någon gång? Om inte så tycker jag att det absolut måste upplevas.
Jag ska absolut {försöka} komma ihåg kameran och ta en massa bilder.
 
Och just nu längtar jag tills imorgon för ytterligare en anledning, jag ska få massage/ knacka till ryggen. Känner mig inte helt hundra i höftpartiet efter krocken och igår smärtade det i nacken och vid skuldrorna. Men det tror jag ordnar till sig med lite experthjälp och en tur på storhogna.
 
 
 
 

Kommentarer
emelie

Åh, vad tröjan ser ut att vara fin!

Hoppas ni hade en trevlig kväll på hotellet :-)

Svar: tack! Det är ett kari traa underställ som jag har på mig på bilden. ÄLSKAR det. :)
Och tack igen! Vi hade jätte mysigt! Skrev ett långt inlägg till det, men det försvann som det verkar :)
Kram

2012-10-24 | 01:46:26
http://makeitalone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback