Nothin' but a good time

En "vargpäls" som både jag och D har köpt. Riktigt fin! ♥
 
Vilken underbar helg jag har haft!
 
I fredags tog jag hyrbilen till sommarstugan för att få umgås med en av de finaste och underbaraste människorna på denna jord!
Diana och jag har varit bästa vänner enda sedan andra dagen på gymnasiet och nu på senare år har vi inte haft "tid" att träffas så mycket som vi brukar.
 
D har varit landet runt (känns det som), hon har pluggat och bosatt sig på olika ställen och jag har haft fullt upp att få min vardag att gå ihop.
Nu kom D på att vi kunde mötas i stugan, på så vis möttes vi på halva vägen då det är ganska knapert i plånboken både för henne och för mig.
Hennes idé var nog det bästa som kunde hända.
Världens bästa Diana ♥
 
I fredags kväll hämtade jag henne vid bussen, vi köpte med oss pizza hem till stugan och pratade/skrattade in på småtimmarna.
Hela helgen har varit full av skratt och gamla minnen. Tillfreds, ja, jag blir tillfreds med tillvaron när jag är i den damens närvaro.
 
Jag hoppas att ni alla har en sådan vänskap att hålla kär. Det finaste är att vi alltid vet vart vi har varandra, Vilket är otroligt skönt!
Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan denna människan och hennes familj. Jag är lyckligt lottad!
 

Bamsekram till dig gumman! Tack för att du finns ♥

Kommentarer
Luzen

Ha! Jag kan skryta me att jag faktiskt oxå har sån vänskap i mitt liv..... i form av dej å Diana. Ni är mitt KD ;) <3 hade aldrig velat vara utan er å skulle aldrig klara mej utan er. Ni är dom UNDERBARASTE tjejerna jag vet! Love you <3

Svar: Ha! ja de har du allt! Och du ska veta att du är minst lika viktig för mig <3 Älskar dig gumman! Vi satt och planerade att vi skulle försöka åka ner till dig någon gång framöver också. Kanske inte innan jul, men efter :) Älskar dig massor <3

2012-10-07 | 17:17:33
http://luzzis.se
Anna madeinjapan.nu

Så fint!

Åh ja, det tycker jag. Supergott :}

2012-10-07 | 20:57:08
http://madeinjapan.nu/
Luzen

SV: åååh mys!! det hade varit loooovelyyyy!!!! Saknar er som fan just nu!! <3 KDH, det är vi det ;)!

2012-10-08 | 10:49:02
http://luzzis.se
Diana

Åh vilket fint inlägg kicki! Blir alldeles varm i hjärtat! Ja hade en helt fantastisk helg! Går och ler fortfarande:) jaa vi måste hänga alla tre!! Ni är varmt välkomnen till sthlm också:) älskar er <3

2012-10-11 | 07:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback