That's my girl!

She's a beauty, Lilla K ♥
 

Idag tog lilla K examen från hundkursen! Vi fick tillochmed ett diplom {Okej, ALLA fick ett diplom..) och jag kan bara säga att jag är riktigt stolt över vår lilla tös. Hon har utvecklats riktigt mycket under de senaste 6 veckorna och jag tycker att det är otroligt bra att hon är så livlig och lycklig som hon är.
Jag kommer sakna gruppen {Inga tvivel om att K kommer sakna gruppen också!) och att få hjälp med olika övningar osv. Men jag är lyckligt lottad för jag känner Ida. Och Ida, hon kan hundar hon!
 
Vi köpte rosett till fröken idag då vi tänkte att hon skulle vara extra fin på sin examen, men den lilla rosetten ville inte riktigt fastna tills dess att kursen började, men jag får spara den till jul och födelsedagsfirande istället. Stackars hund.
 
Dags för kvällsmys.

Kommentarer
Anna madeinjapan.nu

Åh, men finaste!!

Och tack fina du att du tog dig tid att skriva en så fin, peppande, kommentar. Du är så fin. Stor kram ♡

2012-10-14 | 16:55:52
http://madeinjapan.nu/
Fotograf Annie

Åh vilken sötnos du har :)

Svar: Men tack igen! Åh, du förstår nog inte vad glad jag blir av att någon äntligen kommenterar, TACK! :)Ja den här lilla sötnosen är vår stolthet. Mitt bortskämda lilla barn skulle man kunna säga dessutom ;) haha.

2012-10-25 | 21:09:59
http://blogg.anniesfotografier.se
Fotograf Annie

Det är kul att få kommentarer, jag brukar vara halvdålig på att kommentera andras bloggar men ibland så ;) Förstår att det är er lilla stolthet, supersöt verkligen :)

2012-10-25 | 22:07:12
http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback