Aldrig mer

Jaha, sådär ja. Grattis Dustin.se, ni har gjort mig så besviken och förbannad så att jag skakar.
Idioter!
Min strömkabel/adapter whatever till datorn gick sönder i början av juni. Dustin skulle skicka en ny adapter till mig på garanti vilket jag blev överlycklig för.
Efter bara någon dag så kom ett paket, men med fel kabel!
Jag ringde tillbaka och de lovade att skicka en korrekt adapter till mig. Det gick flera dagar, och jag varken hörde något från dem eller fick något paket. Ringde igen och de lovade att skynda på ärendet och återkomma. Ingen återkom och efter en månad ringde jag igen. Först kunde de inte hitta mitt ärende och sedan sa dom att de inte kunde skynda på ärendet utan att det var leverantören som dröjde.
Väntade ett tag till, ringde och frågade hur det gick. Leveransdatumet var den 13 september! Men grattis! Jag frågade vid ett flertal tillfällen om de skulle se att det var en vit kabel som skulle skickas "ja, de kommer skicka en vit kabel. leverantören ser vad det ska vara för kabel till din datorn"
VISST! Idag kom paketet (grattis!) och de har skickat en svart adapter.
 
Jag skulle inte bry mig egentlgen om det inte var så att jag har köpt en vit datorn, med vit kabel för att jag vill ha EN VIT DATOR MED VIT KABEL. Och när de på Dustin lovar att den trasiga kabeln ska ersättas med en likadan kabel SOM ÄR VIT så blir jag jävligt förbannad när de inte håller detta. Absolut när jag har väntat i TRE MÅNADER på rätt kabel!
 
Nej det här är inte acceptabelt!
Ja, adaptern de skickade uppfyller sitt syfte, den passar min dator osv. MEN det är inte vad jag köpte, det är inte vad jag har blivit lovad och det är inte vad jag har betalat för.
Jag ska inte behöva höra personen i andra änden påpeka att adaptern uppfyller sitt syfte och att hon minsann skulle ha varit nöjd med en svart kabel till sin vita dator!
NEJ!
Jag är förbannad och jag har blivit lovad en vit kabel, jag har köpt en vit kabel, GE MIG EN VIT KABEL.
Spraymåla den här kabeln vit då, jag skiter i vilket, bara ni skickar mig en vit jävla kabel som ni har lovat!
 
 
 
Jag var nöjd med Dustin.se när jag köpte min produkt trots väntan, jag var riktigt nöjd efter första samtalet till Dustin när adaptern gick sönder. Men nu!?
Nej!
Jag kommer aldrig rekommendera Dustin, jag kommer aldrig handla av dem igen.
Men ni kan vara säkra på att jag kommer ringa och skicka mail till dem tills de skickar en VIT JÄVLA KABEL till mig.
Håll vad ni lovar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback