En bra måndag

 
Älgjakten har börjat vilket betyder att det blir tidiga mornar.. inte för att jag deltar i jakten, nej nej. Därför att jag har denna sötnosen att ta hand om.
Idag blev jag, om möjligt, mer kär i den lilla tösen då hon låg och snarkade bredvid mig hela morgonen. Hur underbart?
Oh vad jag blir blödig när hon är i närheten.
 
Idag började min sista period på jobbet. Usch, endast två veckors arbete kvar och jag håller på att få panik. SEN DÅ?!
Ja vi får se hur det blir med det, om det inte blir som jag tänkt mig så kommer det bli en sista säsong i fjällen för min del, 5 säsonger. Behöver jag säga att jag trivs?
 
Idag efter jobbet träffade jag äntligen en kär gammal vän vilket fick ett betongblock att falla från mina axlar. Rädsla att vänskapen var förlorad har tärt på mig. Men det är skönt att veta att så inte var fallet.
Ja, det är det bästa sättet att förklara.
Det känns bra inombords helt enkelt.
 
Nu måste jag gå och lägga mig, upp med tuppen imorgon igen {Nja, en tupp som försovit sig en timme eller två blir det nog då...]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback