Godmorgon

Tyvärr inte dagens frukost.. Scones (haha! får jag ens kalla dem så? ser ut som trolldegsklumpar!) med bregott havssalt {♥], marmelad, ost och en värmande kopp te. Precis vad som behövs vissa dagar!
 
Dagarna har gått snabbt och jag har inte haft något att skriva om egentligen.
Jag har jobbat och umgåtts med dem jag har nära. Nu tror jag att mitt knä har börjat läka så då kommer jag få mer energi bara jag får komma ut och röra på mig igen.

I måndags åkte min syster till Kina för en resa inom jobbet {Deras blogg hittar ni HÄR] så vi har haft en jättebra helg här hemma tillsammans.

Nu är min andra jobbperiod snar över och ja, jag måste erkänna att jag går runt och saknar dem redan.
 Seperationångest . com?

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback