It's a wonderful day

Bilderna får ej användas utan min tillåtelse och skyddas utav upphovsrättslagen
Bilderna får ej användas utan min tillåtelse och skyddas utav upphovsrättslagen
 
Kan ni gissa vad jag pysslar med? Jag gömmer mig! Nej, nu ljuger jag.
I ärlighetens namn så försöker jag få tiden att gå.. men så billigt som möjligt. Och det, det är inte enkelt ska ni veta!
 
Jag och mamma åkte till sommarstugan igår. riktigt mysigt trots att det är ganska rått och kyligt här inne i stugan nu när hösten börjar komma.
Innan sommaren hade jag planerat att jag skulle spendera all min lediga tid i stugan. Sola, bada och njuta. Men den här sommaren blev inte riktigt som jag tänkt mig. Solen höll sig borta och regnet har letat sig in i varje springa och vrå.
Ja, jag tror inte att någon av er har missat det.
 
Nu tänkte jag iallafall vinka lite och visa att jag fortfarande är vid liv. Och ge er en glimt av min vardag här i stugan.
 Fint va?
Jag älskar vårt paradis, och vi alla är mycket lugnare i själen när vi får spendera tid där. Och nu, när vårat nya uterum är klart, njuter vi så mycket mer. Det är en fröjd att vakna varje morgon ska ni veta! Även om det har regnat den här sommaren så har det varit mysigt att vara här. { Nej okej, nu ljög jag lite igen. Det var INTE mysigt när det var myror överallt! Men jag har börjat bearbeta den hemska upplevelsen. Nu är dom döda och begravda. moahahaha)
 
Nu är batteriet snart slut i datorn så jag ska återgå att läsa min bok.
Vi höres snart igen!
 
Ps. på fredag kommer min syster hem från Kina, jag tängtar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback