Kicki Larsson

Det är mitt namn, slit inte ut det!
{Det där har jag fått från en film eller dyl? Kan dock inte komma på vart ifrån)
 
Igår var jag bjuden på middag hemma hos Anna tillsammans med Sussi, syster & Carro {Ida och Yasmin kom senare).
Vi hade ansvar för en varsin sak och min var efterrätten.
Jag gjorde en riktigt smarrig chokladmousse {recept kommer] smaksatt med rom. Planen var att jag skulle servera Creme Brulee också, men ja.. något gick snett kan man säga. Men jag vägrar att ge mig, jag ska testa igen, det är ett som är säkert!
 
Till förrätt serverade syrran kex med gammelost, helt okej smak på den osten enligt mig.
Varmrätten bestod av Oxfilé (?), skivad potatis, vitlökssmör och sallad {YUM!)
Och sedan kom min efterrätt som jag dekorerade med daim och hallon.
 
Vi spelade mitt nya spel "Vem i rummet"  vilket var riktigt roligt och det känns som det är ett givet spel på förfesterna framöver då man kan sluta när som helst.
Det var ett skrattretande och intressant spel och man får räkna med att bli förvånad över vad folk tror om en.
Till min lättnad så fick vi skjuts till storön {fortfarande ont i benen) och sedan var festen igång på riktigt.
 
 
 
När jag kom hem från jobbet idag bjöd mams på fondue {Min absoluta favoriträtt! imorgon blir det rester!) och vi tog oss ett bad i badtunnan.
Underbar kväll!
Underbar familj!
Underbara kollegor!

Godnatt ♥

Kommentarer
Michaéla

Kan vara från typ Grease? Har för mig att nån säger det där, haha :-)

Svar: Haha ja! Precis! :D

2012-09-02 | 13:38:38
http://michaelaarehn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback