Saturday

I  ♥ my heels. Bilden togs i jävligt dåligt ljus.. typiskt.
 
Goddagens!
Ah, vilken underar dag! Vaknade med en varm pälsboll på bröstkorgen som pussade mig godmorgon vid fem-tiden.
Jag somnade om med pälsbollen {Kelah, om ni inte har förstått det) snarkandes bredvid mig och sedan blev det fart.
Jag hade sådan tur att Kicki ringde in mig på jobb! Wunderbar! Så upp och iväg.
 
Nu efter jobbet så har jag varit frusen, trött och lite sengångar-aktig igen.
Mja, jag antar att kroppen håller på att slåss mot några baciller så därför känns det som det gör.
Men för att hjälpa kroppen på traven så har jag badat badkar för att få upp värmen igen {också för att lukta gott såklart..) och kom på den smarta idén att kika på film samtidigt som jag badade. Det var ju huuuur mysigt som helst! Det ska bli min nya tradition.
 
Stackars C är fortfarande sjuk så jag får hoppa in och jobba imorgon igen. {Y E S! ] Tur i oturen!. Låter så fel att säga det, men jag hoppas ju faktiskt att mina kollegor ska vilja ta semester eller bli lite krassliga så att jag får jobba. Hur egoistisk får man bli? Låter ju jättehemskt! Men ja, det är ju trots allt sant till en stor del. Helst skulle jag ju vilja att jag jag fick hoppa in och jobba ändå. Dock vet jag att det inte kommer vara möjligt. Och nu ångrar jag att jag avslöjar de egoistiska tankarna. Men är man extra personal så är man.. man vill ju jobba och man vill tjäna pengar.. och man vill äta kakan men samtidigt ha den kvar,
Ja, jag vill jobba och umgås med alla mina kollegor.. hur ska vi lösa det? Kan man frilansa? ^^
 
 
Nej nu ska jag sova så att jag kommer upp imorgon.
Ligger och gottar mig på spikmattan just nu.. hoppas den kommer hjälpa mot både det ena och det andra.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback